Informatika i ured | |
Prijenosna računala, tableti i oprema Stolna računala, Monitori, PC komponente PC periferija, USB i memorijske kartice Printeri, skeneri, multifunkcijski uređaji Projektori i oprema |
Električni romobil Xiaomi Essential crni
Dodaci
Specifikacije
Maksimalna težina korisnika | 100 kg |
Preporučena dob | N/A |
Maksimalna brzina | 20 km/h |
Vožnja na baterije bez punjenja | Do 20 km |
Veličina kotača | 8,5" / 21,5 cm |
Otpornost | N/A |
Dimenzije | N/A |
Težina | 12 kg |
Posebnosti | E-ABS, Čvrste gume, veliko zadnje svjetlo, 2W prednje svjetlo do 10 metara, reflektivan sa svih strana, 500W motor, Mi Home aplikacija |
Link na stranicu proizvođača | link |
Električni romobil Xiaomi Essential crni
Dodaci
Specifikacije
Maksimalna težina korisnika | 100 kg |
Preporučena dob | N/A |
Maksimalna brzina | 20 km/h |
Vožnja na baterije bez punjenja | Do 20 km |
Veličina kotača | 8,5" / 21,5 cm |
Otpornost | N/A |
Dimenzije | N/A |
Težina | 12 kg |
Posebnosti | E-ABS, Čvrste gume, veliko zadnje svjetlo, 2W prednje svjetlo do 10 metara, reflektivan sa svih strana, 500W motor, Mi Home aplikacija |
Link na stranicu proizvođača | link |
Mi Electric Scooter Essential dizajniran je za ljude koji žele lagano i lako. Koristi zrakoplovne legure niske gustoće, a visoke čvrstoće, tako da je težina samo 12 kilograma, što ga čini lakšim za nošenje.
Mi Electric Scooter Essential odlikuje se minimalističkim dizajnom. Vožnja će vas oživjeti i prolaznike učiniti zavidnima.
3 sekunde - brzo presavijanje
Zahvaljujući genijalnom konstrukcijskom dizajnu, Mi Electric Scooter Essential moguće je preklopiti u samo 3 sekunde. S preklopljenom visinom od samo 49 cm, vozilo je kompaktno i zauzima manje prostora, što ga čini lakšim za prijevoz.
Pametna veza za otključavanje novih funkcija
Spojite Mi Electric Scooter Essential na aplikaciju Mi Home da biste provjerili statistiku vožnje, status baterije i nadogradili firmver.
Novi sustav za oporavak energije Vožnja također može "napajati"
Sustav povrata kinetičke energije (KERS) u potpunosti je nadograđen. Prilikom kočenja ili otpuštanja gasa tijekom vožnje pretvaranje energije je učinkovitije, što dodatno povećava vijek trajanja baterije.
Ocjene i Komentari
- Prijavite se ili registrirajte za slanje komentara
Xiaomi mi essential vozim otprilike već 2 mjeseca. Do sada sam se već dobro upoznao s njim tako da mogu podijeliti svoja iskustva i preporuke. Ovakva vozila više bi spadala u kategoriju skutera jer s romobilima kakve smo prije poznavali nemaju nikakve veze, ali ipak ih većina i dalje zovu romobili pa ću i ja.
Romobilom je izrazito lako upravljati i zaista ga može voziti svatko u dobnoj granici od 16 do 50 godina, kako je preporučeno od proizvođača. Na desnoj strani nalazi se ručica gasa, a na lijevoj kočnica i zvono. U sredini je led display sa jednom tipkom. Da bi se romobil pokrenuo treba se odgurnuti nogom i pritisnuti ručicu gasa, ali lagano jer je ubrzanje romobila dosta brzo i naglo. Kočenje je također lako i sigurno sa prednjom motornom i stražnjom disk kočnicom. Prilikom jačeg kočenja može doći do proklizavanja stražnjim kotačom, ali prednja motorna kočnica spriječiti će potpuno proklizavanje i sigurno zaustaviti romobil.
Vožnja po neravnoj površini nije baš ugodna jer ovaj model nema amortizere, ali to donekle zamjenjuju prave gume kojima se uz malo više pažnje mogu prijeći i takvi tereni. Gume treba redovito provjeravati, dopunjavati i držati tlak na 3.5 bara jer u suprotnom mogu puknuti u sred vožnje i završiti ozbiljnim ozljedama vozača.
Da, kao i svako vozilo i romobil treba održavati radi vlastite sigurnosti, a to uključuje već navedeno dopunjavanje guma i podmazivanje nekih mehanizama romobila specijalnim sprejom koji se kupuje zasebno. Bateriju se puni punjačem koji se dobije u pakiranju, a preporuka je ostaviti romobil bar 30 min poslije vožnje da se ohladi te onda priključiti punjač. Prilikom svake vožnje bez gasa i svakog kočenja sustav KERS pretvara dobivenu kinetičku energiju i vraća ju natrag u bateriju, te je tako tijekom vožnje pomalo dopunjava. Ovo naravno ne može zamijeniti pravo punjenje baterije punjačem. Treba naglasiti da trenutno ne postoji zakon za električne romobile.
Vozači ovakvih vozila trebaju se pridržavati svih važećih zakona za pješake. Dakle ne smije se voziti po biciklističkim stazama niti po cesti, a na prijelazu se treba sići i gurati romobil.
Ovaj model pokazao se dosta dobar i pouzdan za gradske vožnje te izbjegavanje gradskih gužvih. Vjerujem da će brzinom, dometom i lakoćom vožnje zadovoljiti buduće vlasnike.