Otprema/dostava proizvoda

Korisnici mogu naručiti proizvode online na web shopu ili telefonski na tel.: 01 6399 222. Svijet medija dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske preko dostavnih službi, isključujući mjesta na koje navedene dostavne službe ne dostavljaju pošiljke. Dostava se obavlja radnim danima.

Za sve narudžbe koje se dostavljaju putem službe GLS Croatia d.o.o., GLS šalje SMS poruku sa brojem pošiljke koju je moguće pratiti na linku za praćenje pošiljke na web stranicama GLS-a. Dostava je moguća idući dan od dana narudžbe, a uobičajeno u roku od jednog do 3 radna dana od dana potvrde narudžbe. Iznos dostave je različit za različite proizvode, a može se vidjeti u detaljnom opisu proizvoda. Ukoliko se u narudžbi nalazi više proizvoda, naplaćuje se samo najskuplji iznos dostave za jedan proizvod iz košarice (vrijedi samo za dostave na području Hrvatske). Dostava se kod izrade narudžbe automatski uračunava u cijenu te je istaknuta na ponudi. Moguće je odabrati i plaćanje prilikom dostave - gotovinom.

Za sve narudžbe koje se dostavljaju putem dostavne službe HP Express (Paket 24) dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt adrese navedene u narudžbi. Iznimno, pošiljka se može dostaviti u obližnjem poštanskom uredu ukoliko nije moguća isporuka na adresi primatelja. Dostava putem HP Expressa (Paket 24) obavlja se na području cijele Hrvatske. Rok isporuke za naručenu robu je od 1 do 3 radnih dana od dana narudžbe. Iznimka mogu biti otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave.

U slučajevima kada je u poslovnici dogovorena hitna dostava u roku od 24 sata, cijena dostave povećava se za 50% u odnosu na standardnu cijenu dostave. Iznos dostave je različit za različite proizvode, a može se vidjeti u detaljnom opisu proizvoda.

Ukoliko kupac želi osobno preuzeti naručene proizvode u nekoj od poslovnica (Pickup opcija), dostava se ne naplaćuje. Svijet medija dostavlja proizvode i u sve ostale članice EU. Za ostale članice EU trošak dostave izračunava se naknadno nakon kreirane narudžbe.

Preuzimanje narudžbe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu (od izuzetka su neki otoci gdje se roba dostavlja do najbližeg poštanskog ureda).

Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik ne pošalje pismenu primjedbu na isporučene proizvode, smatra se da je pošiljka propisno isporučena. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera - koje je isti vratio Svijet medija Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) Svijet medija ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku.
Svijet medija zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.

Usluga nošenja uređaja na kat

Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt ili do prve prepreke za vozilo. Ukoliko je potrebno nošenje uređaja, uz cijenu dostave, nošenje se naplaćuje dodatno.

Usluga nošenja dostupna je isključivo na području Zagreba i okolice, Splita i okolice, te područja Poreča i Pule.

Usluga nošenja uređaja na kat dogovara se unaprijed te ju je potrebno uvrstiti u ponudu/narudžbu ili s dostavljačem prilikom dogovora oko termina dostave.

Kupac treba jasno najaviti na kojem se katu nalazi stan te da li postoji dovoljna širina hodnika i svih prolaza za nesmetan unos uređaja u originalnoj ambalaži. Ukoliko navedeni uvjeti nisu zadovoljeni i dostavljač procijeni da postoji rizik od oštećenja uređaja, dostavljač može odbiti nositi uređaj.

Cjenik usluge nošenja uređaja:

*za uređaje iznad 155 kg težine nije moguće dogovoriti uslugu nošenja

Polukatovi se naplaćuju kao svaki dodatni kat. Usluga nošenja uređaja na kat naplaćuje se po svakom uređaju.

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio. Naknadne reklamacije za sva oštećenja nastala prilikom transporta ili unošenja uređaja ne uvažavamo.